Mycket snö e det!!!!

Idag blir det en riktigt mys dag på jobbet....Det blev ett par svarta mjukis brallor och en svart tröja till jobbet Söndags dressen..ha,ha=) Har precis fått i mig lite mat här på jobbet jaaa eller frukost för min del.... Shit asså vilken tid det tog idag att komma till jobbet sååååå jäkla mycket snö på vägarna kom knappt fram!!!! Fick köra mini fart hela vägen så jag skulle komma fram säkert!!!! Å så tog det typ 40 år att få bort snön från bilen puh det var jobbigt...var helt snöig när jag skulle sätta mig i bilen...hmmmm....Längtar till sommaren=) Nu blir det kaffe och fortsätta jobba lite!!!!


LOVE/ Josefin



Dags att åka till jobbet!!!!




Snacka om mycket snö ute..burrr....kallt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0