Mycke med bilar idag=)

Min lediga dag idag*wiiii* gick upp tidigt ja eller jaa vid 8.30 tidigt för mig...Kamilla ringde mig vid 9 och trodde att hon skulle väcka mig....men icke var redan uppe=) Fick mina naglar fixade imorse flaxade iväg till Kamilla strax innan 10 imorse!!!! Satt och pratade om allt roligt som hände på kryssningen medan hon filade på mina naglar=) Det blev super bra, tack tack=) Sen hade hon uppkörning idag kl13.00 som hon KLARADE grattis grattis superkul=) Vi tog en fika på stan med Amanda innan jag skulle köra henne till körskolan så att hon skulle få lite pepp talk och den hjälpte ju tydligen=) Duktiga oss..he,he=) Tvättade förresten min bil medans jag väntade på henne, puh det var jobbigt dammsög den oxå och fixad lite...blev såå fin mitt kära åk=) Har verkligen varit fullt upp idag e lite slut i huvudet snoret rinner och ögonen med, men vill ju inte ligga hemma heller... var en sväng förbi kära syster och hennes familj oxå tog en kopp kaffe innan det var dags att skjutsa Kamzi till jobbet så nu har jag kommit hem=) men ska snart iväg IGEN vad skulle jag göra utan mitt körkort???? *love,love,love* Ska hämta kära mamma snart på station och skjutsa hem henne så hon slipper gå så snäll ja e va???? he,he=) Klart man ställer upp för sin mami=) Och så ska vi fira Darlings mamma ikväll oxå fyller imorn men vi ska äta lite middag ikväll och sååå=) Nu måste jag fräscha upp mig lite innan jag åker igen...... Later...=)


Pusssssssssssss


                                                       Dagens outfit mörka jeans och skjorta från Gina
                                 

                                     

                                              
                                                                                   Meeee today.........
                                     

                                                        Mitt kära åk som tar mig överallt, nytvättad oxå=)
                                    

                                                               En glad Kamilla som klarat körkortet!!!!!!!
                                    
                                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0