Min fredag idag.....

Det känns precis som att det är fredag idag lite sådär fredags glad e jag....Kanske för att jag e ledig imorn det e skönt!!!
Var så otroligt trött imorse, Tom började tidiagre än mig idag så han frågade när jag ska till jobbet idag och jag lyfte bara fram 3 fingrar....ha,ha...Jag e så himla snurrig när jag e trött=) Iaf jag börajde 10 imorse så lite sovmorgon blev det aldrig fel!!!! Det blev jätte sent igår OCH VAD TROR NI HÄNDE????? Jag somnade igen till filmen jag kommer aldrig se klart den...ha,ha....Iaf Emma och Lisa kollade klart på filmen så de drog vid halv 2 sen hoppade vi i säng!!!! Ikväll ska vi ut och äta på Papas Tapas de verkar ha såååå himla god mat där har bara ätit där 1 gång så det ska bli kul!!! Så jag får skynda mig till stan direkt efter jobbet slutar 7 ikväll.... Har precis dragit i mig lite donken mat mumms.... och en ramlösa till, älskar verkligen bubbel vatten och naturell ska det vara!!!!! Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och rulla runt lite på andras boggar. Ha en bra dag=)

LOVE/ Josefin


En trött jag imorse.....


Och så lite mat måste man ha på lunchen=)



Hmmm...funderar minen...ha,ha=)




Kommentarer
Postat av: M H A L I N , malta09

Svar - tack ! :D

jaaa, usch , jag tyuckte också att annaleigh skulle vinna. hatar key.. :/

2009-02-12 @ 15:48:15
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: M H A L I N , malta09

Svar - tack ! :D

jaaa, usch , jag tyuckte också att annaleigh skulle vinna. hatar kay.. :/

2009-02-12 @ 15:48:31
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Agge

Svar: Heh, ja. :) Tack. :D

2009-02-12 @ 16:14:32
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0