Middag hos Karro=)

Haft en super mysig kväll med min underbara vän Karro, åkte till henne direkt efter jobbet. Maten stog fram dukad på bordet när jag kom spagetti med en salamisås suuuuper gott var det! Duktig hon e på och laga mat det visste jag inte=) Guud vad vi har skrattat spelar ingen roll när vi ses vi har alltid lika kul skrattar så man får MAGKNIP=) Kanske för våran dåliga humor...hi,hi=) Kul har vi haft ikväll iaf! Nu har vi bestämt när vi ska färga mitt hår oxå, jag kanske inte har berättat det men jag ska bli typ ljusbrun i håret, shit vad spännande har ju alltid haft blont hår!! Men nu har jag bestämt mig för att prova nåt nytt ska bli super kul. Jag litar på Karro hon e så duktig frisörska=) Nu ska jag kolla på Victoria Silvsdet-my perfect life det e ganska kul och se=) Säger som Karro CYA...ha,ha=)


LOVE/ Josefin




Jag och underbara Karro=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0