Mat och bubbel dax=)

Åhh vad glad jag blev när jag kom hem från jobbet ikväll, Darling står och lagar mat!!!! Det e en stor grej för mig för det har inte hänt sen.....vänta lite nu.....Hmmm minns inte.... Kändes knasigt att få sätta sig vid matbordet och få maten serverad, glad blev jag iaf!! Min duktiga älskling gjorde makaroner och falukorv och gav sig själv en 10 poängare..ha,ha så nöjd va han=) Det var uppskattat!!!! Det var en lugn dag på jobbet gjorde typ NADA skönt med såna måndagar när man inte behöver slita arslet av sig så nu e jag ganska pigg kommer vara uppe hela natten och kolla på massa filmer..he,he=) Passade på och bubbla lite nyss, så på med bikinin och morrisen och ut i kylan -7 känns lite skumt men det e ju så himla varmt och sitta där,mysigt.... månen lyste upp hela himlen också mys pys med Darling <3. Snart börjar PB också måste se.... Hoppas ni alla haft en mysig kväll, Sleep Sleep Well.


LOVE/ Josefin




Darling står och kockar ihop middag till oss=)



En nöjd jag som fått mat=)



Dags för bubbel.... på med morris och bikini



Mys Pys



Njuter av livet.......


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej 26 årig 3 barns mamma med tokigt inredningsintresse idag la ja upp bilder på mitt vardagsrum men finns på biorummet badrummen å sovrummen i tidigare länkar massor med roliga filmklipp å bilder på barnen

2009-02-09 @ 23:37:19
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Sandra

(Svar): Tack så mycket :D!

Ha ha roligt att han gav sig jälv en 10-poängare :D! Verkar som ni hae det jätte mysigt!

2009-02-10 @ 13:17:07
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0