Måste köpa skönheterna

Har verkligen suttit fast klistrad i soffan idag, känner mig mycket bättre nu har knaprat på ipren hela dan. Men har ont i halsen fortfarande=( Åkte iväg till affären var tvungen och handla lite mat har ju aldrig nånting hemma nuförtiden, det blev taco gratäng med massa sallad och en egen gjord dressing med vitlök...Mumms=) Passade på och köpa nya NU tidningen också hittad ett par skit snygga klackar från Friis&co som jag bara måste köpa, har lagt upp en bild längre ner.*have to have* Har haft tid med lite manikyr oxå lackade med lite French Pink,men guuuud vad jobbigt det e och få bort glitter lack som suttit ett tag först remover plus att man får fila bort resten!!!! Såg att det e dags att fylla på med mer material på naglarna oxå måste höra med Kamilla om hon har tid på Torsdag. Nu ska jag kolla på Prison Break och sova sköööönt sen får jag hoppas. Naattii naattt.....

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0