MANIKYR!!!!

Äntligen e naglarna fixade igen så skönt med manikyr och så fick jag lite massage oxå, snälla Kamilla=) Hon jobbade idag så därför fick jag inte tag på henne men hon jobbade bara förmiddag så jag åkte dit direkt efter jobbet. Slutade redan kvart över tre idag skönt med korta dagar ibland=) Åkte förbi affären på vägen hem och handlade lite mat jag gjorde en sjukt god pasta sås med salami...Duktig ja i köket..ha,ha...Men jag fick en 100 poängare av Darling han tyckte oxå att det var sjuuuukt gott. Kul när man lyckas i köket för det e inte så ofta..... Shit på torsdag smäller det FÄRGA HÅRET e super nervös men gud vad kul det ska bli=)) Längtar verkligen, e ledig på torsdag så först fixa håret på förmidagen och sen följer jag med karro till tatueraren hon ska göra om sin tattoooo lite. Så då ska jag passa på och kolla runt lite har lite besluts ångest för vad jag ska göra får see.... Sitter och kollar på Rosing programmet ha ha vilket skämt iaf ska kolla vidare nu det e ju spännande.....ha,ha... Hörs imorn gott folk=))

LOOOOVE/ Josefin



Så här ser jag ut efter en hååård arbetsdag...ha,ha=))

Kommentarer
Postat av: Nicole - en blondins syn på saken!!

vilket fint hår du har =)

2009-02-24 @ 21:55:37
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0