Måndag!!!!!

Min dag började bra imorse gick upp tidigt imorse hann t.o.m tvätta håret=) Tror att jag har lagt försovningen bakom mig nu kommer jag aldrig mer försova mig..ha,ha...=) E ovanligt glad för att vara en Måndag det e positivt!!!! Siiter och äter köttbulla nu med nån konstig potatis till...hmm sådäääär....Gillar inte riktigt dessa färdigrätter, så ikväll blir det laga mat!!!! Måste handla lite först såååå tråkigt ush men man måste ju göra vadags sysslor oxå!!!! Ikväll e det dags för PB igen önskar att det tar slut snart orkar inte följa det längre men måste juh endå har ju blivit beroende känns det som!!!! Nu ska jag försöka äta färdigt min mat och sen Kaffe=) Tänkte kolla på några avsnitt av The Hills oxå=) Ha en bra Måndag, det har jag fast jag jobbar!!!!

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0