Måndag.....

Då var det måndag igen, ush en hel vecka att jobba innan jag e ledig igen...e så less på jobbet just nu...=( Och så trött jag var imorse och så fick jag agera pool skötare imorse oxå eftersom att det hade läckt vatten under natten....det måste fixas i veckan blir galen på all påfyllning hela tiden!!!!!!! Idag blir det en tråkig måndag jobbar hela dan och sen åker jag raka vägen hem och ska lägga mig i soffan och ligga där heeeeela kvällen=) Ingen PB ikväll skööönt faktiskt e less på de.... Nu ska jag äta lite mat e super hungrig. Ha en bra dag, hörs ikväll=)


LOVE/ Josefin


Kommentarer
Postat av: Anki

Det måste jag pröva! Jag har dock bara blandat vittvin med sprite. Men man måste prova allt :)

2009-02-16 @ 16:21:58
URL: http://zaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0