Lördag=Jobb

Idag jobbar jag men tänker gå hem tidigare pga mina ögon har inte bivit bättre bara rinner och svider...Hämtade precis ut lite ögondroppar och tabletter från apoteket!!! Så hoppas att det blir bättre, måste jobba imorn oxå. Tänkte åka hem vid tre tiden idag och bara vila!!! Det har blivit mycket vilande på senare tid men jag orkar ju inte göra så mycket eftersom att jag e SJUK HELA TIDEN!!!! Ussssshhhhhhh!!!!! Igår kväll så kollade jag lite på tv åt lite glass med chokladsås och banan..mums vad gott=) Sen kom jag på att jag skulle vilja se lite avsnitt från The Hills så gick in på Mtv´s hemsida och hittade alla avsnitten där blev så glad älskar programmet=) Nu ska jag dricka lite kaffe och piggna till lite hoppas jag=) Have a nice day!!!


LOVE/ Josefin




Sååå himla bra The Hills gänget=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0