LÖRDAG!!!!

Idag blev det en riktig sovmorgon vaknade 11=) Vi var en sväng på stan men INGA skridskor helt sjukt att det e slut i hela stan....Jag som ville åka idag men det blir inge åkande=( Så jag tröst shoppade lite istället=) Jag har fastnat för färgen BLÅ tycker det e as fint och blanda olika färger av blå=) Så det fick bli en ljus blå tröja och en mörk blå halsduk/sjal till!!!! Jag och Darling passade på och äta frukost nere på stan också äter ju typ aldrig frukost hemma...Kanske för att vi aldrig har nåt hemma...hi,hi... Nu ska vi ut i friska luften jätte mysigt väder....sen vet jag inte vad vi har för planer för kvällen får see.... CYA!!!

LOVE/ Josefin



Min outfit för dagen.....



Dagens shopping, älskar blått=)



Ha en bra dag gott folk=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina örhängen :)

Vart har du köpt dom?

2009-02-25 @ 19:21:43
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0