Längtar till sommaren...

Önskar att det vore sommar då skulle jag kunnat ha dessa skönheter på mig idag.... Älskar dessa, köpte dom i spanien när jag var där sist=) Men jag får nog vänta lite som det ser ut....snöar för fullt ute..mysigt men sommar e ju endå sommar eller hur???!!!! 

Pussssssssssss

                                

                           
                                

Hmmmmm så här mycket snö e det ute, jag tror jag måste åka och köpa ett par nya vinterskor idag.Mina favoriter gick sönder för nån vecka sen när jag var på en skogs promenad, så nu går jag omkring med ett par från förra året=( Måste ta en runda...Bye bye.. LOVE/ Josefin


                                       

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej...

Du får läsa hur mycket du vill i bloggen fina du!!

Det är alltid skoj att ha koll på vad alla kompisarna sysslar med : D

Ska vi köra en ny bubbel kväll snart??... jätte snart!!!

Kram kram

2009-02-06 @ 11:52:33
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0