Lång och mysig dag

Haft en jätte mysig dag i dag med Toms släktingar och familj.... Var så himla tröööött imorse så orkade knappt åka med men var så duktig iaf=) Vi fick kaffe och semla när vi kom fram efter våran långa biltur.*mums* Efter det somnade vi i soffan...ha,ha...Jätte trött kunde inte hålla mig vaken...=) Sen vart det en jätte lång prommis och mat efter det, känns som att man har ätit hela dan..,Å så nyss glass på Donken...Puh gud nu e man propp MÄTT!!!!!!! På väg hem nu igen tänkte hyra en rulle om man orkar vara uppe så länge....Nu börjar jag känna mig som en människa igen efter kryssen, gud det tar verkligen på krafterna och partajja på en båt...he,he=) Nu ska jag umgås lite med folket i bilen!!!! Ha en mysig kväll.... Hörs imorn igen.....


LOVE/ Josefin


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej älskling !!! Ojojoj....:) Va så orolig för dig !!! idag ska vi till fjällen Ruka...:) Vi ses ändå snart !! Ha en bra dag på jobbet !! PUSS/mamsen

2009-02-02 @ 04:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0