Kul med födelsedagar=)

Då har vi varit iväg och firat Darlings mamma som blev 51 år gammal...tänk när man själv e så gammal undrar hur man ser ut och hur livet ser ut???? Hmmm det kan man bara undra får vänta typ 40 år till...ha,ha...tiden går fort=) Iaf vi fick super god middag kina mat med kyckling nudlar mm...Å så kaffe och kladdkaka med nougat och glass...det satt fint så nu e man mätt igen!!!! Känner mig förresten inte bättre i ögonen rinner banne mig hela tiden och svider ush....Så har bestämt mig att ringa till sjukan imorn så att de får undersöka mig e ju jämt förkyld!!! *hate it* Tog ett bad när vi kom hem det kändes bättre för ögonen så funderar på att sova i bubblet inatt...ha,ha=) Konstigt nog känns det bättre när jag e ute för ögonen...hmmm??!! Nu ska jag kika runt bland folks bloggar nyfiken som jag e=) Sleep Well....

LOVE// Josefin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon!



Nu har jag varit inne o kikat pa din blogg :)

Sjalvklart rosa :) haha. Men det ar ju verkligen du. Tankte bara skriva nagra rader o hoppas du far en tid snabbt till vardcentralen.

Ha en bra dag!



Kram kram

Lisa

2009-02-06 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0