Jätte mysig kväll=)

Hej bloggen!!! Nu e jag hemma har haft en super rolig kväll, åkte iväg till stan direkt efter jobbet... fort gick det kan jag lova.=) Men så fick jag stå och vänta typ i 20 minuter iaf på att de andra skulle komma.OHHH SHIT vad kallt det var hade bara min svarta lite tunnare jackan på mig ikväll. Vi åt på Papas Tapas super god mat var det åt nog lite för mycket (som vanligt) men när det e så gott så e det ju svårt att låta bli eller hur???!!! Det var jag och darling och så Lisa,Emma och deras mor super kul och gå ut och äta och bara snacka en massa skit=) *love* Jäeee nu e jag ledig i 3 dagar ska bli så skööönt, ska bara göra en massa roliga grejer b.l.a SHOPPA=)=) Vi har bestämt oss och åka upp till Stockholm på lördag ska bli mysigt det e ju alla <3 dag bara ha tid för varandra det kan behövas ibland=) *längtar* E lite nervös för mitt läkar besök imorn e ju så himla fjantig när det gäller sånt...har aldrig sprungit hos läkaren jag vill att allt ska gå över av sig själv, men ibland måste man ge med sig och kanske få lite hjälp. Hoppas att det går bra berättar imorn hur det gick... Jag kommer sova gott inatt iaf det blev inte så många timmars sömn förra natten synd bara att jag inte får sova ut på min första lediga dag men så e det. Tänkte åka förbi och ta en frukost hos kära mami imorn efter läkaren oxå det var länge sen man såg henne=( Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och göra mig redo för natten!!! Byeeeee byeeeee!!!!

LOVE/ Josefin


Står och väntar.....




Darling och hans mamma=)



Söta systrarna Emma och Lisa=)



Darling and I....Jätte smile..hi,hi=)



Hade på mig min favorit kortis "jacka" som ni ser på bilden den kommer från
Gina och jag älskar den!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar : Ja visst är dom :D!

Myskväll :D! Nä det är svårt att låta bli att äta för mycket.. det gäller ju att passa på när man är ute också ;)

2009-02-13 @ 01:06:59
URL: http://kristallicierad.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: tack så mkt :) ja dem är verkligen fina!

2009-02-13 @ 06:33:01
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0