Inget går som jag vill idag....

Kom hem från jobbet nyss helt slut...Mina planer var att jag skulle komma hem och slå på  tvn och somna i soffan.*härligt* Men bilden försvann efter 5 minuter, fattar ingenting!!!!! Allt går bara fel idag...ushhhh...Jag brukar vara ganska teknisk på sånna grejjer men nu får jag det inte och funka!!!! Happ får väl sitta här i tystheten tills Tom kommer hem så får han fixa det..... Så himla irritierande när man har planerat grejjer i sitt lilla huvud så går det inte!!!!! Jag får passa på att gosa lite med Dollar han e jätte trött kom och la sig brevid mig i soffan.*gose* FAST han var ingen gose inatt direkt....ja eller när jag skulle sova då började det igen.....att KLÖSA under sängen....Jag fick nog, hämtade alla kuddar från soffan och pulade ner dom under sängen så att han inte skulle komma under!!!!! Somnade till slut och han var helt förtvivlad när han inte krypa under längre....Ha,ha.... Tänkte passa på och måla mina naglar nu också medans jag väntar på TV!!!!! Idag ska jag verkligen inte göra nånting måste försöka piggna till lite så jag orkar jobba, ikväll e det Prison Break det får man ju inte missa får sätta väckning till det om jag sover hela kvällen...he,he=)*skönt och sova*
Hoppas att alla haft en bättre morgon och eftermiddag än jag....BYE BYE!!!!

Kramizzzz så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0