Hockey match!!!!!

Var iväg och kollade på matchen och det gick bra, Darling vannn.*yeee* duktigt jobbat!!! Satt och hejjade i en hel timme och frös om rumpan...burrrrr.... Men vad gör man inte=) Åkte raka vägen hem så nu sitter jag in burrad under täcket och kollar på Let´s dance, gillar egentligen inte programmet men kommer inge bra på tv ikväll...Ska nog slå på nån film som jag har på datorn...VC ringde upp mig förresten imorse fick en tid till en läkare på fredag...hmm den 13 ha,ha lite komiskt!!! Iaf skulle jag köpa några allergi tabletter på apoteket och ögondroppar och kolla om det hjälper. Gud vad jobbigt om jag ska få nån jäkla allergi här helt plötsligt...ja,ja får se vad som händer...Rinner och svider i ögonen hela tiden.*jobbigt* Måste jobba imorn iaf hoppas det känns lite bättre dåååå....Nu ska jag bara klia mig i ögonen tills jag somnar och drunkna i snor papper.*bläääää,blääää,blääää* Ha en mysig kväll!!!


LOVE/ Josefin




Här satt jag hejjade för fullt he,he=)



På väg hemmåt med mina mini rinnande ögon,Såg inte så mycket chansade mig fram på vägen ha,ha=)
Vill bli frisk nuuuuuuuuuu!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0