Hemma från läkaren...

Halooo!! Jahapp då e man hemma igen, det gick bra hos läkaren hon lyssnade på hjärtat och lungorna och så. Men några prover tog hon inte nu ska jag vänta på en REMISS till en annan läkare som säkert kommer ta flera månader som det brukar göra har jag hört!!! Ja ja det e väl bara och vänta... Det var en "praktikant"  som kollade allt på mig hon verkade inte kunna ett skit, hon var verkligen en riktig nybörjare!!!! Det kändes lite lustigt..... Jag skulle åka förbi mamma på vägen hem men sen kom jag på att hon ligger och sover, jobbar natt!! Så då åkte jag och kära syster yster till ica maxi och shoppade lite istället, hennes busungar var oxå med så söta dom e. Jag e en stolt moster och gudmor till dom=) Passade på och handla lite frukost grejer och ett jätte fint nagellack med rött glitter med hjärtan i, tänkte måla naglarna snart passar ju perfekt till imorn=) Handlade även lite alla <3 dag presenter till mamma och Darling. Och såklart en liten överraskning till min sjukling här hemma MOORE tidningen och NU till mig. Idag ska vi inte göra ett skit ligger i sängen nu mmmm=) ska läsa min NU tidning snart och så tänkte vi kolla på nån film. Såå skööönt med slappar dagar älskar det. Men ikväll åker vi iväg en sväng till Lisa Emma och Lena ska äta middag, sen åker L imorn så då får vi inte se henne på ett tag=( Men vi har planer på och hälsa på henne rätt så snart förhoppningsvis, kul och se London=) Shit det e ju FREDAG den 13 idag det kom jag på nu...hmmm.... Have a nice day=)


LOVE/ Josefin



Linnea sååå glad när vi var och handlade imorse=)



Filip was the driver=)



Tidningar måste man ha=))



Nagellacket från Depend med hjärtan i.....



Prova den här youghurten såååå suuuuper god med choklad bitar i...jammii!!!!

Nu e det dags för lite skvaller läsning.*love,love,love*


Kommentarer
Postat av: Leia

Så fin header..

Första bilden där ser ut som viktoria silvstedt.

2009-02-13 @ 15:10:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

du har verkligen fint hår :)

allt bra med dig?

2009-02-13 @ 15:54:03
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Lolo

Tack för att du har lämnat fotspår i min blogg. Även du var supersöt. Den där yoghurten måste jag bara testa (men finns den överallt må tro?)



Trevlig helg och en alla hjärtans dag önskar jag dig!

2009-02-13 @ 16:05:42
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Verkar som du har haft fullt upp utan en massa otur :)

2009-02-13 @ 18:29:13
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

SV: Du har tur du :)

Sitter och kollar efter en mobil, begagnat för att det blir lite billigare när den redan är så förbannat dyr...

2009-02-13 @ 22:23:41
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0