Halloj

Hemma nu kom precis hem åkte förbi Kamilla efter jobbet hon fixade mina naglar, så kul och få manikyr=) Så nu e mina naglar super fina igen, fick lite dekoration oxå SUPER!!!! Snart kommer D hem, han ska förresten sälja sin cross ikväll de kommer och köper den snart!!! Jag e lycklig tycker inte riktigt om såna leksaker han har redan slagit sig 1 gång och jag fick leka sjuk syrra på banan...ha,ha=)  Lisa och Emma kommer när som helst oxå så nu måste jag städa lite och plocka undan lite skit!!!! TOP MODEL FINAL ikväll oxå vi ska sitta fast klistrade i soffan och kolla på deeee....=) Hörs ikväll igen!!!

Puss puss


Mina nyfixade naglar, söta Julia fick likadant som sin faster.*sötis*



Hemma hemma hemma skööönt!!!







Nepp nu kom Lisa och Emma..... Hej dårå=)


Kommentarer
Postat av: Agge

Alltid najs med snygga naglar. ;)

2009-02-11 @ 20:57:28
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0