Halloj.....

Idag har vi fått mycket frisk luft, tog med oss picknik och fikade vid sjön och kollade på folk som åkte skridskor och skidor.....Kul att vissa kan åka skridskor iaf.*suck* Sen åkte vi och åt lite mat hemma hos Lena och Emma Spicy hot blev det jätte gott. Åt friterad kyckling och stekt ris som alltid jag har svårt och prova på nya grejer, men då vet man att det e gott =) Efter maten så åkte vi hem till Patrik och Kamilla och kollade på melodifestivalen som var lite bättre den här veckan men tycker fortfarande att det inte är någe speciellt och kolla på men men....Sen fick vi nåt ryck och började möblera om hemma hos Patrik och Kamilla så vi flyttade runt alla möbler i deras vardagsrum, det blev jätte bra till slut efter allt pladder=)) Fast det var ett himla tjat att de ska köpa en platt tv nån gång i framtiden, stackarna som får höra på vårat tjat jämt när vi e där...ha,ha=)) Fast möbleringen hade klart blivit bättre om dom hade haft en plattis och hängt på väggen men det kommer...hi,hi=) Men nu e vi hemma och kollar på Ghost Rider som vi typ sett 10000 gånger men den e faktiskt bra, fast det bästa e ju KOMEDIER=)) Imorn har vi inga planer alls förutom och försöka gå upp hyfsat tidigt alltid skönt  man hinner med så mycket.....Får se hur det går.....=) Nu måste jag kolla på filmen......

LOVE/ Josefin


Tog på mig mina nya kläder jag köpte idag och väskan.*sååå snygg* =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0