Halloj!!!

Då var man hemma från jobbet, svängde förbi affären på vägen hem oxå det blev tunnbrödsrulle med en massa gott i=) Idag blev det inte mycket gjort på jobbet jag ägnade mig åt mina naglar i typ 2 timmar...hi,hi...Provade mina nya nagellack som jag fick när jag fyllde år=) Dags för ett återbesök snart igen märkte jag idag, Kamilla kanske har tid på fredag måste ringa henne imorn=) Vårat bad har packat ihop förresten..... läcker ut en massa vatten, jag som ville bada ikväll e så himla frusen. Men de e nån gubbe som ska komma och laga det imorn=) Himla jobbigt.... Men jag tog en varm dusch istället men det var inte så himla varmt...grrr... Hann NÄSTAN precis duscha klart då kommer IS kallt vatten då hade jag stått där sålänge så det hann bli kallt!!!!! Trött jag blir på mig själv jag vet att jag inte kan duscha för länge...Vi har nämligen inte kopplat in våran stora varmvatten beredare än... den har bara stått i källaren i 1 år nu... Iaf så nu sitter i jag i soffan ner burrad i filtar försöker bli varm!!!! Imorn blir det tidig väckning börjar jobba kl 8 redan men slutar redan vid 3 tiden=) Jag måste ta en sväng förbi stan och kolla om det har kommit in nåt nytt och fräscht i butikerna, hoppas pumpsen finns kvar på H&M annars måste jag beställa dom måste verkligen ha dom!!!!!=) Sov Gott kram!

LOVE/ Josefin



Mina naglar.... FÖRE......

  

Och EFTER.... målade tipparna ljus lila och sen ett glitter lack ovanpå=)



Me,me,me=)

Kommentarer
Postat av: Mizie

Sv: tack så mycket =)



bara önskar att jag kunde ha såndana naglar, mina går bara av o delar sig, måste ha någon brist... ;)

2009-02-18 @ 22:50:54
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: ika

naglarna blev riktigt fina:)

2009-02-18 @ 22:50:59
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: ika

sv; det borde du göra oftare:)

Blev faktiskt jätte bra!

Jo, får hoppas att det blir av nudå:)

Jätte kul att åka ju, även om man inte är så bra som man skulle vilja vara!

Haha, får verkligen hoppas på att du inte bryter några ben i kroppen.

Och att dina ben kommer ihåg hur man gör:)

Kramisar.:*

2009-02-18 @ 23:20:13
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Eva

Snygga naglar! Ska försöka orka ta itu med mina också :D

2009-02-19 @ 20:43:22
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0