Godmorgon!!!!

Har precis vaknat för andra gången!!!!!!! vaknade först 7 imorse som vanligt när Dollar började härja!!!!! Jag stannar hemma från jobbet idag orkar inte jobba när man ser ut som 2 mini ögon...orkar ju inte titta ordentligt....bläää!!! Väntar på att VC ska ringa upp mig hoppas på att få komma dit idag så att de kan kolla om det e nå fel??? Annars så ska jag bara ta det lungt på förmiddagen vila och äta en ORDENTLIG frulle snart,brukar aldrig ha tid med frukostar, tråkigt för jag älskar god frulle=) Ikväll ska jag ner till stadion, Darling har hockey match så det ska bli kul...Jag ska stå där med hela cheerleader utstyrseln...ha,ha=) Blir kul!!! Nepp nu dags för macka och juice..mmm.mmm... Ha en bra dag.

LOVE/ Josefin

Kommentarer
Postat av: Jsoul

mys blogg :)



jag tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan tjäna pengar lätt på din blogg utan en massa

besökare.



kolla in mitt inlägg om detta :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html



PUSS !

2009-02-06 @ 10:20:23
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0