Godmorgon Fredag!!!

Då var det Fredag igen=) Fast det känns inte riktigt som helg iaf eftersom att jag jobbar....=( Men men in med pengar..we like=) Jag har hunnit med och äta frukost idag oxå det var länge sen.... Jahapp då har jag fixat mitt nya mörka hår för första gången...hi,hi...Shit vad konstigt det kändes och borsta det och bara ta i det.... känns som det e nån annans....=) Jag överraskade Tom på jobbet igår, jag hade inte sagt nånting om att jag skulle färga det...Så han blev helt choklad när jag klev in där....Det första han gjorde var att börja känna på det...hi,hi...Han tyckte iaf att det blev super bra..*puh* Tänk om han inte hade tyckt om det och sagt att det var skit fult, då hade jag nog rakat av det...ha,ha!!!!! Jag ska snart åka iväg till jobbet slutar sju ikväll..... Jag e sugen på att göra nåt ikväll får se om Darling har tänkt nåt för kvällen!!!! Ha en super FREDAG=)

LOVE/ Josefin


Jag e så nöjd med mitt nya hår=)









Kommentarer
Postat av: Malin

åååååå vad fin du är gumman i ditt mörka hår =)skit snyggt!!!! hoppas du får en jätte bra helg kram kram

2009-02-27 @ 12:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0