Godmorgon Bloggen!!

Uppe med tuppen..hi,hi..Jag har hunnit med att ducsha måla naglarna och sminka mig....men jag har inte fixat håret...för det behövs inte ska snart åka iväg till karro...frisören=) wiiiiiieeee shit nu får jag passa på och kolla på mitt blonda hår för sista gången, det känns skit konstigt!!!!!! Kommer bli super kul=)) Jag hoppas att jag kommer bli nöjd men det e jag nästan helt säker på att jag kommer bli=))) Annars får jag gå omkring med mössa...ha,ha....nej då!!!!! Hoppas ni får en underbar dag idag....super fint väder e det ute oxå=)

LOVE/ Josefin



Min outfit för dagen, och mitt hår som jag inte behöver fixa idag=)



Bye bye blondie..hi,hi=))


Kommentarer
Postat av: Nadine

Hej sötis! Alltid lika roligt med en liten kommentar/meddelande från dig! :) Vi träffades faktiskt inte i Venedig, men han jobbade utomlands och bjöd ner mig dit på vår första dejt. Lång historia det där! :)

6 år! Det är ju helt underbar!! :D

Kram!

2009-02-26 @ 11:30:48
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Woohoo, ar dt antligen dax for det bruna ?? Har jag ju sagt i flera ar, Spannande :).. Sitter just nu pa jobbet o degar... Men lagg upp bild ar nyfiiiken.. Ha en bra dag o halsa bror min..

Puss

2009-02-26 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0