Go kväll!!!

Lördag.....hmmm det känns som en söndag idag eftersom man bara varit hemma hela dan.... Känner mig ganska mycket piggare ikväll har inte alls lika ont ögonen...undrar om min medicin hjälper hoppas hoppas på det. Ush vad obehagligt det var förresten och ta ögondroppar gjorde ju jäkla ont ska jag säga fy men måste ju tyvärr...bara vänja sig!!! Vilken katastof vi kollade på melodifestivalen det var ju absolut ingen låt som var bra...börjar ju undra om det e dags och lägga ner programmet??? Får väl se om det kommer bättre artister veckorna framöver annars kan man ju lika gärna skita i och kolla...Vi satt mest och garva åt allt och sa att vi kan göra det bättre själv...ha,ha=) Det blev en sväng till mestaria och åt lite pizza oxå...Me, darling, Patrik och Kamilla... åt en kebab pizza...mumma var det=) Imorn e det jobba igen men jag kan inte smita hem tidigare=( Jag som ville gå ner på stan och köpa mig ett par skridskor och åka här nere vid sjön men det får bli till nästa helg...kanske en åktur på alla hjärtans dag det vore mysigt. Ta med sig lite fika oxå...åhhh vad romantiskt=) Tänkte kolla på några avsnitt av The Hills innan jag går och lägger mig, nu när jag vet att det finns på Mtv´s hemsida kommer jag kolla varje dag he,he=) Godnatt Kramar till er!!

LOVE/ Josefin

Lite pics of me!!!!!


Me me me only me ;)









Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Å tack :D! Vad jag blir glad :D! Hi hi ;)

Å coola bilder, coolt redigerat!

2009-02-07 @ 23:54:45
URL: http://kristallicierad.blogg.se/
Postat av: M H A L I N , malta09

svar - tack ! :D vad snällt! vart har du gjort dom här bilderna ? :) jag hittar aldrig sidan (a)

2009-02-11 @ 19:28:02
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0