Go kväll!!!

Halloj!! Hoppas ni haft en bra dag idag, för det har jag=) Haft en super mysig dag idag, familj och vänner har varit förbi och firat mig hela dan verkligen=) Fick massor med fina presenter och blommor tack snälla ni=) Det blev en hel del presentkort bla till Gina och så fick jag ett presentkort på tatuering av Darling.*wiii* Har länge velat göra en till så nu måste jag bara bestämma mig för vad och vart=) Har druckit så mycket kaffe idag att jag var helt shakkyyy när alla åkt, så jag och D åkte iväg med Emma och köpte lite pizza och kbt (kebabtallrik) som vi döpt om...ha,ha=) Nu sitter jag i soffan och e helt slut, har varit uppe sen halv nio imorse och fixat och donat!! Imorn blir det jobb igen börjar tio så lite sovmorgon blir det=) Haft en underbar dag idag tack snälla familj och mina vänner=) Sov gott!!

LOVE/ Josefin



Jag och Linnea så glada såååå=)



Alla fina presenter och Blommor jag fick.

Orkar inte lägga upp nå mer bilder somnar snart............


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det nog dags att ändra från 21år - 22år där det står lite om dig! Hihi..

2009-02-19 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0