Glad tjej idag=)

Jag ÄLSKAR när jag har såna hääääär glada dagar, fast jag jobbar=)) Konstigt att man alltid blir gladare när helgen närmar sig.... Jag måste ta och ringa Tom och kolla vad vi ska göra ikväll jag känner för att göra nåt kul=)) Åka och hälsa på sina vänner kanske..... Åhh alla på jobbet tycker att jag blev såååå fin i håret förresten alltid kul och höra=)) Nu har jag fått i mig lite mat också nöjd och belåten=) Jag skulle vilja åka till Tuna och shoppa lite men jag har inte tid.....får vänta till nästa vecka...JOBBIGT!!!!!!!! Ska kolla om jag hittar några fina vår skor, guuud det e jätte fint väder ute idag känns som att våren e på väg=) Wiiiieeee längtar sååå=)))))) Dags för Kaffe nu, seeee yaaaaa!!!!!


LOVE/ Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin i håret. Karro har gjort ett bra jobb, som vanligt.

2009-02-27 @ 17:38:20
Postat av: Linnéa Sjöholm !

Ja jag ska bli frisör:)

2009-02-27 @ 18:45:16
URL: http://sjoeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0