Shopping med Darling=)

Klockan redan så mycket....!!!! Dagen blev inte som jag planerat men det gör inget för den blev bättre endå=)Hade planerat att gå på bio ikväll men.... Kom hem från jobbet och började städa lite dammsög lite plockade disk... Darling kommer hem från jobbet och frågar om vi ska sticka till tuna...Vad har hänt??? Han brukar inte direkt vara den som vill gå och shoppa med mig(han tycker att det för långt tid och gå runt med mig..ha,ha). Iaf jag e ju inte den som bangar och shoppa så att så blev det...Det var typ 100 år sen vi shoppade tillsammans så det var uppskattat=) Hittade såklart lite grejjer......=) En skiiiiit snygg jacka älskar den, länge sen jag hittade en riktigt snygg jacka som jag fastnade för på en gång hann ju knappt prova den och visste jag ville ha den=) Och öronmuffar vet inte hur länge jag har letat efter såna det blev ett par svarta och ett par vita=) Så skönt med muffar och sen pajjar man ju inte frillan heller.*love* =) Så imorn blir det dom svarta till jobbet tror jag=) Darling köpte ett par mys brallor och ett snyggt Peak skärp och en halsduk blev det oxå!!!! Efter tuna blev det en sväng förbi Toms mamma och Lisa som bor hemma för tillfället...Hon flyttar till London om ca 1 vecka gud vad kul....=) Måste hälsa på henne sen i vår och kolla hur hon har det, kommer kännas konstigt och inte ha henne i Sverige vi träffas ju så ofta....Men hon kommer få det super bra!!!! Vi fick med oss nudlar från svärmor hem...ha,ha...Vi har ingen mat hemma så det blev nudlar och mackor ikväll...vilken lyx middag..ha,ha=) Måste verkligen ta tag i och åka iväg och storhandla snart!!!! Var så duktig på det förut himla jobbigt om man blir hungrig och så har man ingenting hemma...Nej SKÄRPNING på den fronten!!!!!! Har spelat in Top Model tänkte kolla på det nu och sen sängen. Imorn lååååång dag på jobbet men sen e jag ledig på torsdag!!!! Natti natti på er.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0