Film dags....

Jahapp då har man hunnit med lite roligheter idag efter jobbet....Det blev pizzaaaaa till Top Model men vilken besvikelse ville verkligen att Analeigh skulle vinna hela Top...men men hon kommer nog slå igenom iaf tycker hon var en så gullig tjej=) Sitter och tittar på film med gänget nu (bed times stories) har ju bara sett halva när jag var sjuk och somnade..... Vi hann med en liten bubbel ute oxå så nu e man så avslappnad i kroppen...kommer säkert somna till filmen nu igen kommer aldrig se klart den..he,he=) slog på kaffe nyss oxå....såg att klockan var halv tolv oppsss...ingen koll på tiden...he,he...nu ska jag kolla lite på filmen och sen sova....kommer aldrig i säng tidigt men sån e jag...hi,hi=) Älskar att vara uppe sent och knappt orkar gå upp på morgonen dan efter... IAF SOV GOTT!!!!

LOVE/ Josefin



Min Top Model vinnare iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0