Fettis dagen=)

Äckligt det låter  FETTIS...ha,ha=) Sitter här på jobbet iaf och trycker i mig en semla från janelings, varför e det så gott??!!! Fick inte i mig så mycket mat så semlan sitter perfekt nu=) Imorse var det tungt och gå upp igen men imorn blir det lite sovmorgon.*wii*. Ha,ha vet ni vad jag kollade på igår natt innan jag gick och la mig Big Brother avsnitten från -03 på tv 400 tror jag att det var...Ha,ha...Linda Rosing var med shit asså... Kollade jämt på BB när det gick förut så kul och se alla människor...instänga i ett hus.....sjukt egentligen...Aja kul var det iaf=)) Försöker ringa Kamilla men jag tror att hon jobbar idag, jag skulle behöva få mina naglar fixade idag!!!!! Nu ska jag fortsätta trycka i mig fettis semla..hi,hi... Hoppas ni äter mycket semlor idag för det e så gott...mums=)

LOVE/ Josefin


Min goda semla...hi,hi=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0