Färgat och klippt=)

Jahapp då var det gjort, känns helt skumt och vara mörk hårig..men super kul med förändringar=) Jag e super nöjd!!!! Kul och fixa iordning sig imorn för första gången wiii skumt=) Det gick iaf jätte bra med färgningen de var lite oroliga på salongen ifall det skulle bli flammigt men det blev bra direkt=) Sen satte Karro i jätte lite slinger typ i guld kan man säga så det ser lite levande ut. Det blev lite klippning också en liten lugg och så lite på topparna. Sen lockade hon det lite med plattången blev så fint!!! Så duktig min Karro e hon vet vad hon gör!!!! Efter färgningen så följde jag med Karro och till tatoo shop hon gjorde om sin gamla tatuering lite, blev såå mycket snyggare nu. Vi tatuerade oss samtidigt och vi räknade ut att det var ca 3 år sen...Shit vad tiden går fort..... Och så passade jag på och boka en tid för min nya gaddning....fredag den 13....mars...Ha,ha det känns ju bra=) Jag tror det blir handleden med mitt namn, har inte riktigt bestämt mig ännu. Men jag tänkte att om jag bokar en tid så måste jag börja tänka på hur jag ska göra den och vart.*längtar* Har verkligen varit fullt upp idag, åkte hem till mamma också och åt middag med syster med familj och kamilla och barnen, men samppa kunde inte komma han jobbade. Hade en jätte mysig kväll!!! Efter det så åkte jag och lämnade Daisy hos sin egna hundvakt, mamma åker bort imorn i 2 veckor så då brukar hon bo hos en jätte rar tant=) Hem igen.....och så var jag och Darling tvugna och åka iväg till Emma och Lena och visa mitt hår och fika lite=) Men nu e vi hemma igen, har precis betalat lite räkningar också alltid lika kul..ha,ha!!! Imorn börjar jag inte jobba förns 12 så det blir en ordentlig sovmorgon det gillar vi=) I helgen så blir det nog inget avancerat ska jobba hela helgen...Kanske åker till Kamilla på lördag kväll och umgås lite, Tom ska kanske festa med killarna!!!! Nu ska jag kolla på SATC och somna sen..

Sov gott bloggen!!!

LOVE/ Josefin



Coolt va?? Nu e jag verkligen mörk hårig=))



Lägger in lite mer bilde imorn på frippan=))


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack så mycket och detsamma får jag väl säga :)

Mycket fin färg på håret.

2009-02-27 @ 00:23:03
URL: http://mmab.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oj, ja det blev forandring. Coolt. Hur kom det sig att du inte ville ha det blonda langre? Sjalv farjade jag ocksa haret precis :) Men det ar like morkare an ditt.

2009-02-27 @ 00:30:35
URL: http://veronicaw.blogg.se/
Postat av: Lady Humpalot

diggar frillan som fan :-)

2009-02-27 @ 00:49:41
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Nadine

Åh! Blev verkligen supersnyggt! :)

Välkommen till brunetternas värld! ;) Kram!

2009-02-27 @ 01:03:10
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack!!



Vad fin du blev i håret!! =)

2009-02-27 @ 09:59:53
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: sara

VAD FIIIINT! :)

2009-02-27 @ 10:47:13
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0