Bort med det gamla...

Det blev en rikitg röjjning i min closet när jag kom hem från jobbet. Så kul när man får såna ryck och verkligen har tid och ork och göra det=) Idag var det dags för städning i hemmet igen Emma höll på för fullt och städade när jag kom hem från jobbet, så jag passade på och försöka få ordning lite med mitt... Slängde lite kläder igen guuud vad gamla kläder man hittar jämt så nu blev det ett par påsar iegn....BORT med det gamla och in med det nya=))) Fast jag hann inte riktigt klart får fortsätta nån annan dag när jag har tid imorn kväll kanske...får seeeee.... E super trött nu sitter i soffan och kollar på SATC och nästan sover.....Imorn blir det en spännande dag så jag ska försöka sova lite så jag orkar gå upp tidigt.....Lägger in bilder på nya håret så fort jag hinner imorn=)

Sov gott alla söta!!!!

LOVE/ Josefin





Suckar emellanåt....att man ska behöva samla på sig så mycket grejer......
Har faktiskt blivit lite bättre på och slänga kläder och grejer......
Men det e ju så svårt, vill egentligen spara allt....
Men inser ganska så snabbt att man inte kan spara på allt...=(



Så här ser det ut.... grejer överallt.....rensade ut varenda låda och vrå...
Så duktigt av mig..hi,hi=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0