Besök hemma hoss oss=)

Det var en lugn dag på jobbet skönt och slippa stressa=) Pappa ringde mig när jag var på väg hem, han ville komma och hälsa på oss det var läge sen...så det var kul=) Det blev några koppar kaffe och en massa babbel.*kul* Sen mezzade Sara mig och frågade om de fick komma förbi självklart=) Så Sara, Putte och Gingan kom förbi och mera kaffe blev det så nu har jag väl ungeufär 4 koppar kaffe i magen men ingen mat..... Det blev GH hela kvällen med gänget Trummor,gitarr och bas och jag och Sara va publik...he,he=)  Puh så för ett tag sen så åt vi lite mackor (har ju ingen mat hemma...som vanligt) var så hungrig att jag var helt shakkkyy....Men nu e jag på topp igen!!!! Känner mig bättre min medicin har gjort susen har inte alls ont i ögonen längre lite förkyld bara men det e jag van vid!!! Håller på och spelar in The break up nu så tänkte kolla på den ikväll var jätte länge sen jag såg den, har för mig att den e ganska bra. Nu ska jag blogga runt lite...Sov Gott hörs imorn igen=)

LOVE/ Josefin




Dags för GH, Gingan fyller år idag förresten Grattis. Putte och Sara=)



Å så Darling som trummar för fullt!!!!!



Åhhhh vad skönt och krypa under täcket.*me like*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0