Bara klaga idag....

Mår inge vidare kom hem från jobbet och jag var tvungen och laga lite mat såååå hungrig var jag... Ush jag har bara klagat idag men det e inge kul och vara sjuk!!!!! Det blev inge bio för darling heller han var och tränade hockey istället så han e hemma och tar hand om sin lilla sjukling...Har så ont i ögonen att jag knappt orkar titta....bläää... Har iaf spelat in Top Model*idag igen* så ska försöka kolla på det=) Nu ska jag tycka synd om mig själv och gosa med Dollar han ligger med mig inkrypen i mitt täcke=) Sov Gott!!!!

LOVE/ Josefin 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

NattiNatti PussKram min älskade dotter !!!! Må bättre imorn än alla andra !!!!!! KRAMIZAR/mamsen din

2009-02-04 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0