Äntligen Fredag!!!!!

Jahapp då försov jag mig imorse igen.... Jag fick inte sova ordentligt inatt, Dollar höll på under sängen igen!!!!!! Kvart i fem gick jag upp och stängde in stackars lillen.....Kom till jobbet halv nio istället för åttta...hi,hi=) Det blir inte många timmars jobb idag, skönt det e ju endå fredag idag. Har inga planer för helgen ännu, förutom att jag ska åka skridskor längtar verkligen. Hoppas det e fint väder imorn, ska koka med mig lite kaffe till oss och några goda mackor med ut på isen.*mysigt*.Åker till kära mamma efter jobbet och sen stan med Darling och köpa skridskor och kanske lite annat oxå, alltid hittar man ju nåt fint....hi,hi=) Hoppas ni får en bra dag idag för det e ju FREDAG=))))

LOVE/ Josefin




Kommentarer
Postat av: eleni

tack så jätte mkt :D blir så glad! planer för helgen då? /eleni

2009-02-20 @ 12:48:34
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg, vad har du gjort i dag då?

2009-02-20 @ 19:02:24
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0