TISDAG!

Jobb jobb jobb har det varit ända sen Fredag förra veckan. Så har inte hunnit med så mycket=( Men ledig om två dagar...wiii=) Åkte förbi Kamilla på väg hem från jobbet, Putte och Sara var oxå där, drack lite kaffe och snackade lite skit alltid kul=) Hämtade upp Tom på jobbet efter det, han sålde sin bil idag så var tvungen och hämta honom så han kom hem=)

Imorn ska jag åka och kolla på en ny mobil efter jobbet, har tänkt mig en I Phone, så måste in till tre butiken och kika lite. E lite skeptisk till att det inte finns nägra knappar på telefonen men det e väl en vanesak..eller?!! Aja får se vad det blir!!!!

Snart blir det Desperate som jag håller på och spelar in nu och sen Go to bed, ska upp tidigt imorn och jobba...



Har på mig mitt nya läppstift från Isadora, Rosa såklart=)






Mitt nya favorit shampoo och Balsam TRESemmé och STORA flaskor så nu kan jag ösa på i håret=)



Ha,ha jag kör lite hip hop style i bilen och lyssnar på Ken ring..ha,ha=) Julia satt i baksätet och rockade med mig och Tom=) Vi hade tråkigt i bilen när vi väntade på att Kamilla skulle handla godis i Lördags, så nåt måste man ju hitta på under tiden=) Theodor och Samppa satt i bilen brevid och körde sitt egna race..ha,ha=)



Sötnosen Julia, kolla vad hon gör med handen..hi,hi=)

Nu blir det TV time!!

Natti Natti/// Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0