ONSDAG!!

Hemma från work, har hunnit laga mat och duschat=) Så nu sitter jag i soffan och bara myser. Hann med och tvätta bilen efter jobbet oxå hos Tom. Sen drog vi ner på stan och kollade på en ny mobil till mig, har iaf bestämt mig för en IPhone den verkar vara grym. Men såklart så var den slut så jag får vänta tills på fredag då skulle de få in den=) Hatar att vänta på saker!!!!!!! 

På Lördag blir det julbord förresten på Tingsgården med jobbet, det bli nog kul. Ska äta mycket mycket julmat, älskar julmat. Fast det kanske e extra gott oxå när man bara äter det en enda gång på ett år!!! Fick inte ledigt till nyår=( Hade verkligen velat åkt till London till Lisa och Emma men inte mycket att göra när man måste jobba... Så jag och Tom bli hemma, det blir nog troligtvis firande hemma hos Samppa och Kamilla, mys pys det blir kul. Eller klart det blir kul när man får umgås med de man gillar bäst=)

Nepp nu har jag inge mer och tillägga, eller jo förresten.... Shit vad kallt det e ute nu helt sjukt!!!! Det var 10 minus grader imorse när jag åkte till jobbet, BURR!!!! Längtar redan till sommaren...



Yeeeej min nya mobil eller jaa snart, fin va?!!



Lite pics of muaaaaa....









Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Zandra

Så ni kommer inte på partaj... :-(

2009-12-03 @ 08:57:52
URL: http://almsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Dags att uppdatera nu tycker ja. Frank W 4 - ever... haha puss

2009-12-09 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0