Måndag!!!

Nu blir det lite blogga från datorn så jag kan lägga in lite bilder!!!! Jag vet fortfarande inte hur eller om man kan lägga in bilder när man bloggar via mobilen??!!

Sitter och kollar på Idol finalen nu, spelade in reprisen igår. Vill ju se hur det ser ut på tvn oxå. Det var grymt och vara i globen iaf, gapade och skrek som en liten flicka.ha,ha=) En riktig slappar kväll blir det, jag och Darling sitter med varsin dator i knät i soffan..ha,ha. Han kunde förresten inte hålla sig från att köpa en Iphone, så vi var ner på stan idag och fixade en=) Så nu e det jag som får lära honom allt om telefonen..hi,hi=)

Ska åka och hämta mami från busstationen ikväll oxå hon har varit i Finland i över två veckor så ska bli kul och träffa mami=)

Nu ska jag lägga upp lite bilder och fortsätta kolla på Idol=))



Ha,ha vilka poser vi har=) Jag och baby på Idol finalen i Fredags!!!!! Glada var vi iaf!!!!



Vi satt mycket mycket högt upp.....wooouuu



Kamilla fixade mina naglar igår, blev så fint tackar!!! Och så ett Dior märke på två utav naglarna oxå=)



Lite bilder på miiiiiiiiig......











Puuuuusss/// Lillis

Kommentarer
Postat av: mamsen

-Mammas älskling <3

2009-12-20 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0