Lördag

Då var det redan lördag sitter hemma hos brorsan och dricker kaffe:) Skjutsade Darling till jobbet för ett tag sen han ska åka på kryssning och käka julbord, så han kommer hem imorn!! Så idag har jag ingenting planerat såå skönt och bara ta dagen och kvällen som det kommer. Idol var grymt bra i Globen igår vilket drag det var och så vann ju våran favorit ERIK wohoo!!!!! Det blev nyktert igår för min del så Tom skulle få ta sig några öl:) Så snäll man e va?!! hi hi) Det var en lyckad kväll igår iaf:) Nepp nu ska jag ta och dricka lite kaffe och smaka en pepparkaka som Julia och Theo har gjort:) Hmm vet inte hur man lägger in bilder sitter och bloggar från telefonen nu, det måste jag kolla upp!!! Love//Lillis

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, va du på IDOL-finalen? Vad avis jag blir! Måste varit härlig stämning!



Hoppas du får en skön söndag!

2009-12-13 @ 13:31:57
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0