Torsdag



Halloj dääär!!

Äntligen Torsdag, vill vara ledig nu jobbar sent idag men imorn e jag ledig=)) Ska bli skönt!!!!! Jag höll på och försova mig imorse min mobil hängde sig så ja somnade om, och vaknade i sista stund.....fick stressa som vanligt hinner aldrig fixa mitt hår ordentligt så idag står det åt alla håll, men vad gör det... e ju snygg endå..hi,hi=))) Snubben som skulle köpa min bil igår kom aldrig, så han kommer ikväll istället..... Så pengarna rullar in på kontot..Hääärligt=) Jag kanske ska ta och shoppa upp pengarna istället för att köpa en bil...HAHA...Skojja bara!!!!!!!! Jag har verkligen ingen motivation idag gör absolut ingenting på jobbet, går bara och väntar...på att få åka hem. Vi köpte nya ute möbler igår förresten jätte fina, men nu måste vi bara lägga platter på våran uteplats innan vi kan montera möblerna, jag hatar och vänta!!!! Nu e det dags för det vanliga....KAFFE!!!
CYA!!!
LOVE/ Josefin


Ruffsigt hår och mys pys klädd till jobbet idag=)

Kommentarer
Postat av: Becka

Måste säga att jag tycker du är väldigt söt...trots att du tycker håret är rufsigt.... ;)



Hoppas du får en skön kväll! :)

2009-04-16 @ 19:24:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0