Torsdag och Ledig=)

Godmorgon!!!! Vilken sov morgon jag fick idag vaknade för en kvart sen, varför e det så skönt och sova för??!! Hi,hi=) Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, tänkte åka förbi mamma på eftermiddagen och hälsa på det var länge sen jag var där så.... Jag funderar på och äta en riktig brak frukost med ägg och hela köret skulle sitta fint=) Förresten igår blev det årets första grillning med kött och sallad och pommes, gud vad gott det var. Emma var sugen på och grilla så hon kom förbi och så käkade vi till och med i ute rummet jätte mysigt!! Jag e jätte sugen på och färga håret idag, jag skulle vilja ha ljusare slingor i hela håret. Men vet inte om jag vågar prova färga själv, tänk om det blir typ grönt.... Jag får se.... Nu ska jag sätta igång och göra lite frukost till mig, sen får jag se vad jag hittar på idag=)

LOVE/ Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0