Tisdag....

Hello!!!! Sorry det har varit en väldans dålig update på min blogg, men jag har inte fått tiden att räcka till helt enkelt.... Helgen gick alldeles fööööör fort. Vi har iofs hunnit med massor på våran tomt=) Det e skönt för nu vill jag verkligen bli färdig med allt som inte e klart till sommaren!!!! Så det e bara och kämpa på så kommer det bli super. Idag e jag hemma från jobbet, det var jag igår oxå. Har haft ont i ryggen, jaaa eller kanske inte så ont att jag inte kan jobba men.....Skönt och vara hemma....Fast igår hade jag faktiskt ganska ont gick och klagade och klagade....stackars mig!!! hi,hi=) Å jag ligger fortfarande kvar i sängen och kollar ut i den klarblåa himlen vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt. Nu tänkte jag iaf koka lite kaffe och sätta mig i solen ett tag. Hoppas ni får en bra dag idag!!!!!

LOVE/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0