Tisdag men känns som en Måndag......

Då var det vardag igen och dags för jobbet, det var så himla skönt och vara ledig igår. Hade svårigheter att komma upp imorse men det gick till slut, e på jobbet och käkade precis det blev min frukost....lite sent och äta den 2 på dan men så e det ibland!! Åh fick höra av min jobbar kompis att det e dubbla avsnitt av Desperate Housewifes ikväll MISSA INTE!!!!! Jag jobbar sent idag så kommer inte hem förns halv åtta ikväll så idag hinner jag inte med så mycket mer..... Längtar redan tills på Fredag då e jag ledig igen...3 dagars ledighet inte helt fel!!!! Nu måste jag kika min mail innan det e dags för jobb igen.... Byeee bye.

LOVE/ Josefin


Me today.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0