Tisdag...



Tjohoo....
En väldigt trött jag imorse fast jag hade sovmorgon och inte gick upp förns 10. Myskläderna på till jobbet idag passar till det tråkiga vädret som e idag..... tråkigt, men det ska vara fint resten av veckan har jag hört, så hoppas det!!!! Sitter på jobbet nu som vanligt har ätit mat och nu sitter jag och bloggar och kollar på bilar....ha,ha jag kan varenda bil på blocket snart..... Ikväll ska jag bara hem och slappa och laga nån god mat till mig och Darling och kanske bada om vi har tid, jag e ju hemma så sent ikväll så det hinns inte med så mycket som man skulle vilja... MÅSTE slå på en tvättmaskin ikväll också har inga rena underkläder så jag går utan idag...Ha,ha skojja bara men jag måste verkligen tvätta ikväll har inge rent i garderoben. Hatar när man kommer in i perioder att man inte tvättar så ofta då har man typ fyllt ett rum med tvätt och sen tar det ju typ 100 år och tvätta allt!!!! *suck* Nu ska jag internetta vidare och HITTA en bil til mig.......
CYA!!!!

Puss kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0