Ska åka iväg en sväng....



Nu ska jag dra iväg till Tuna Park en sväng och sen hem till mamma på lite fika=)
Jag ska kolla om jag hittar nån färg till håret om jag törs så färgar jag det, det kan ju bara bli grönt det e väl inte så farligt...ha,ha=)) Har ju sååååån jäkla utväxt nu....hmmm... får se!!!! Ikväll kommer Zandra och familjen till stan, så vi åker till Lena och Emma för att säga hej till dom=)) Nu måste jag åka så jag hinner nåt idag, dagarna går ju så fort när jag e ledig av nån konstig anledning......

CYAAAA!!!!!!

LOVE/ Josefin

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack min älskade för idag <3 Du färja mitt hår istället....blev bra TACK !! Såå kul när du kommer förbi och vi kan ha en mysig stund tillsammans <3 Nu ska jag iväg o jobba... NattiKraaam <3

2009-04-09 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0