Shopping.....

Det blev lite shopping på parken idag, inte helt fel.... Hittade äntligen ett par snygga brallor till jobbet från Gina, Perfekt=) Sen åkte jag iväg till mamma på fika, och så passade jag på och färga håret på henne, eftersom att jag inte hittade nån färg som jag ville ha.....Jag får nog låta Karro färga det snart i nån snygg färg. Mammas hår blev iaf mycket bättre än vad det var innan, kanske lite lite gul/oranget typ i luggen, men det kommer att förvsinna så småningom=)) Våran lilla Dollar har fått känna på friska luften för första gången, tog ut honom i koppel och han tyckte det var helt underbart, stackarn längat att få komma ut, så snart så=) Det blev inge besök till Toms mamma ikväll, Zandra hade börjat blivit dålig så de kanske kommer senare i helgen... tråkigt...hoppas ni blir friska snart så vi ses=) Nu ska vi dra i oss lite pizza som jag slängde in i ugnen, orkar verkligen inte ställa mig och laga mat nu....E så himla hungrig har bara hunnit med frukost imorse..... Sen blir det och glo på lite rulle och bara slappa, ska jobba imorn.... Ha en mys pys skärtorsdag gott folk=)


LOVE/ Josefin




Väntar på att maten ska bli klar........ Hungrig!!!!!



Mina nya brallor, skärp och så hittade jag en ny foundation från Loréal true match den verkar vara super bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0