Så himla trött nu....

Jag e så himla mätt nu så jag håller nästan på och spy.... käkade påsk mat idag igen med Toms familj moch gott var det=) Efter jobbet idag så kom jag hem och bara inte gjorde nånting, alla var helt utslagna och låg i soffan och slappade de hade varit ute i solen hela dagen idag.... Och Darling och Emma badade nere vid sjön idag HMMMMM....lite kallt isen har inte ens släppt!!!! Det e bra jobbat säger jag bara=) Så nu sitter jag i soffan och e helt slut känner jag kommer nog somna tidigt ikväll...Jag e alltid så trött på kvällarna när jag jobbar helg, men det e nog för att på helger SKA man bara vara ledig och göra roliga grejer..men,men..Vad gör man inte för jobbet..ha,ha!!!! Nu ska jag kika in i alla mina favorit bloggar och sen knoppa. Hoppas ni har haft en bra påsafton??!! För vädret kan man ju knappast klaga på=) Imorn slutar jag förresten tidiagre bytte bort min tid så jag kommer hem vid tre iaf...wieeee=))

Sov sött!!!

Puss och Kram



Satt och bläddrade igenom lite gamla bilder på datorn.....
Älskar den här bilden på mig och Linnea, det var när jag fyllde år i Februari.
Lilla sötnosen=)

Och jag var blond på bilden oxå, jag kan inte bestämma mig om jag vill f'ärga tillbaka eller inte, saknar mitt hår när jag kollar på bilder men jag trivs ju med den färgen jag har nu.... Aja jag får se vad jag gööör!!!!!
En skönhet passar ju i allt...hi,hi=))

Kommentarer
Postat av: MAAAARY

guud va sööööt du e , älskar din header

2009-04-11 @ 23:08:45
URL: http://maryzaias.blogg.se/
Postat av: mamsen

Mina älskade <3 <3 sötisar !!!

2009-04-12 @ 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0