Påsk,påsk,påsk.......

Glad Påsk på er alla mina kära vänner=) Har inte alls tänkt på att det e påsk nu, fast vi brukar väl aldrig fira påsken sådär jätte mycket fast lite godis måste man ju alltid äta=)) Var så arg imorse när jag kollade ut på vädret, super väder idag och jag måste sitta inne på jobbet hela dan idag, orättvist tycker jag.... Men jag kom ju på att jag kan sitta på kajen typ hela dan med min kära kaffe kopp=) Efter jobbet idag blir det fullt upp, först till pappa på middag och sen hem till Toms mamma och hälsa på Zandra och Marcus och lilla Ralle=) De kommer idag istället ska bli kul och ses igen=) Så det blir fullt upp idag, men det e väl så påsken ska vara=) Nu ska jag äta lite nudlar och sen ut i solen och äta en glass tänkte jag!!!!!!


LOVE/ Josefin






Byeee byeee.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0