Påskafton=)

Glaaaaaaaaaad Påsk på er, idag e det ju påskafton=) Känns konstigt att det e påsk nu när det e så varmt ute har för mig att det var mycket kallare förra året!! Min morgon började med att försova mig fick stressa som en dåre hann inte ens käka nån frukost, så nu sitter jag här på jobbet och e super hungrig.... Måste nog äta nånting snart. Jag vill ut i solen nu det e 14 grader varmt ute nu REDAN.....aja det blir att sitta på kajen idag med, jag hoppas att jag kan sluta tidiagre imorn ska fråga min jobbar kompis om hon vill stanna lite längre så jag kan smita hem=)) Det skulle vara super!!!! Nej nu måste jag kila iväg till affären och köpa mig nånting att äta innan jag döööör av hunger!!!

Ha en suuuuuuuper mysig påsk och njut av vädret och alla goda vänner och släkt=))


LOVE/ Josefin



En liten påskkärring hittade jag oxå..ha,ha=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0