Påsk mat och fika hela kvällen=)

Super mysig kväll har det varit, vi har åkt runt lite här och där. Skyndade mig hem efter jobbet och fräschade upp mig lite snabbt sen iväg till Pappa och där var ju typ alla...mycket folk och god mat blev det=) Alltid fullt hus när man åker dit men sen iaf väg till Darling mamma för och hälsa på Zandra och Mackan och  lille Rasmus. Så vi har suttit där hela resten av kvällen och kollat på Talang 2009 och babblat=) Imorn blir det jobba igen, och bättre blev det inte när vi kollade på nyheterna för ett tag sen VÄDRET imorn 17 plus och en super sol....Så typiskt när jag jobbar, men får väl ladda med kaffe på kajen hela dan imorn...... Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig tills på Måndag för då e jag ledig!!!!!!!! Men imorn efter jobbet blir det att hitta påskägg på tomten, det e an tradition som Toms familj gjort ända sen de var små....så nu har det liksom blivit en tradition för mig oxå=)) Så mysigt fast man e gammal men man e väl aldrig för gammal för godis va??!! hi hi=) Sitter och kollar på One hour photo på fyran en gammal film men ganska bra endå har inte sett den på flera år så nu ska jag bara lägga mig i soffan.....och kanske somna lite snart....så skööönt=))

Sov gott och hoppas ni äter mycket godis i påsk så ni blir snälla....hi,hi..... Jag har faktiskt inte ätit så mycket än men det kommer väl imorn=)

LOVE/ Josefin



På väg till pappa tidigare ikväll..... fast jag ser helt galen ut...vet inte vad jag gör för min..ha,ha=))

Har iaf på mig min favvo skjorta från spirit och legg från gina.... och de bruna klackarna som dock e lite jobbiga och gå i länge, men får passa på och ha dom när jag vet att vi inte ska gå så himla långt=))



Så här gosig e våran lilla Dollar varje morgon....han ligger och sover med huvudet på min kudde....han måste verkligen ha en kudde...precis som Dixie gubben som gick bort innan jul..... Våran katt som vi hade i familjen, han blev 17 år gammal vilken kämpe han var..... Nu e det Dollar som har tagit över rollen med att sova med huvudet på kudden..hi,hi=)
Kan man bli sötare??!! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0